Панельні дискусії UKRAINE NOW та гендерні питання в рекламі в рамках Ukrainian Creative Awards 2019
Міністерство інформаційної політики України організовує панельні дискусії «UKRAINE NOW як рушій популяризації України в світі» та «Панельну дискусію з гендерних питань в рекламі» в рамках Ukrainian Creative Awards 2019.
29 травня-1 червня в Одесі відбудеться Ukrainian Creative Awards, що об'єднає найвідоміші фестивалі на рекламному ринку та збере найкреативніших людей країни.
У програму увійдуть семінари та майстер, експозиція та показ конкурсних робіт, а також церемонії нагородження. Семінарська програма збере понад 120 провідних експертів України та зарубіжжя, понад 80 найактуальніших та гострих тем з різних областей реклами та креативу.
В рамках семінарської програми Міністерство інформаційної політики організує дві панельні дискусії.
UKRAINE NOW як рушій популярізації України в світі
Модератор: Олександр Горлов, керуючий партнер CMS Group, Член правління Всеукраїнської рекламної коаліції, засновник Біржі соціальної реклами
Учасники:
• Олександр Смірнов, партнер і креативний директор TABASCO, президент Клубу ADC*UA
• Софія Джуринська, головний спеціаліст Сектору з питань просування України в світі
• Ірина Мєтньова, засновниця Vandog Agency
Панельна дискусія з гендерних питань в рекламі «Розрив шаблону: 3С під прицілом»
Модератор: Олена Бучинська, голова Київського Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами (ІГКР)
Учасники:
• Ірина Лилик, президент ГО "Українська Асоціація Маркетингу"
• Дмитро Золотухін, Заступник Міністра інформаційної політики України
• Олена Давліканова, коордінаторка проектів Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні
• Жустін Райжіте, менеджер з питань розвитку та політики Європейського альянсу зі стандартів у рекламі (EASA, Брюссель)
Вхід вільний за попередньою реєстрацією на сайті creative-awards.com.ua.
До зустрічі в Одесі на Ukrainian Creative Awards!