• EN
  • RU
  • UA
Реєстрація / Вхід
  • Новини
  • Результати
  • Участь 2019
  • Журі
  • КОНКУРСИ ТА КАТЕГОРІЇ
  • Програма Фестивалю
  • Реєстрація
  • Контакти
  • Архів
Рекламна концепція фестивалю
Leo Burnett
Дизайн та розробка сайту
isd group

Креативність – це українська національна ідея

Українські креатори та рекламісти приєднались до Всеукраїнського флешмобу із закликом підписати петицію на сайті Президента України в підтримку того, що креативність – це українська національна ідея.

 

На прикладі розвинених країн світу добре видно, як фокус з ресурсоорієнтованої економіки зміщується в сторону інноваційної, як ідеї стають найціннішою валютою.

 

Якщо поглянути на стан творчих професій в Україні сьогодні, можна також помітити дуже позитивні тенденції. Український філм-продакшн визнали найкращим у 2018 році, а різноманітні відео-студії займають заслужені місця у Топ-100 світового рейтингу. Молоді та цілеспрямовані спеціалісти перетворили IT в Україні на величезну індустрію вартістю 5 мільярдів доларів. Понад 2000 стартапів міжнародного рівня стартували з України. На тижнях високої моди все більшою популярністю користуються роботи українських дизайнерів. В Україні повним ходом генерують креатив представництва багатьох міжнародних та локальних рекламних агенцій. І це лише частина творчих надбань України за останні декілька років.

 

«Ми віримо, що креативність може стати національною ідеєю кожного українця. В Україні на державному рівні має сформуватися не просто творчий клас, але й креативні економіка, промисловість, соціальний устрій. Україна має стати середовищем з рівними сприятливими умовами для створення і реалізації нових ідей. Творча спільнота повинна стати двигуном, який просуватиме цю національну креативну платформу серед широкої аудиторії.» – йдеться у петиції.

 

До флешмобу вже приєднались представники провідних комунікаційних агентств України, медіа компаній та інші гравці рекламно-комунікаційного ринку України.

 

Електронна петиція, адресована Президентові України, розглядається за умови збору на її підтримку не менш як 25 тисяч підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня оприлюднення петиції.

 

Запрошуємо всіх, хто розділяє дану ідею, приєднатися до флешмобу і підписати петицію. Для підписання петиції необхідно перейти за посиланням та внести особисті дані – ім’я, прізвище та ідентифікаційний номер.

 

Саме твоя ідея може змінить твою країну.

 

Ініціатором є Всеукраїнська рекламна коаліція.

 


← Повернутися до новин


BigMedia ORT Media Starlightmedia
Hit.FM GrandeAffiche edna
Prestigio Asbis Киевстар
16on9 NSG Kinograf
dentsuaegis Gvardiya Galagan
Мясная гильдия Carlsberg
Альянс Figaro
Coca-Cola GreenField
jardin Смакотая
ВДНГ Lightfield Holiday
Pandora Bodo Hubble
sostav.ua Admixer sostav.ru
MMR reklamaster
AdForum AdAsia Marketer.ge
MarketingBy BTWby Facemark
JOLBORS White Square EPICA
АКМА АКАР ACAG
АБКР РАМУ IAB Russia
Live-sound Platforma Party-bus
Організатори фестивалю
Всеукраїнська рекламна коаліція
www.vrk.org.ua
03127, Україна, м. Київ,
просп. Академіка Глушкова, 1,
ВДНГ, Павільйон № 5, 2 поверх

Телефон: +380 44 490-90-30

Питання участі
Катерина Грабовська, Ольга Підгорська
Контакти з партнерами
Карина Козедубова
Питання оплати
Ірина Суховецька
PR, комунікації з журі
Олена Рунець,