INDUSTRY CATEGORIES
Даний конкурс включає 25 індустріальних категорій.
Кожна робота в цьому конкурсі має бути релевантною вибраному продукту/сервісу, а також її дисципліні (Film, Print&Publishing, OOH, Radio, Digital&Mobile, Advertising Campaigns).
Проекти будуть оцінюватися в розрізі креативність-результативність.
Категорії конкурсу
Продукти харчування
Продукти харчування
Продукти харчування
Продукти харчування
Напої безалкогольні
Напої безалкогольні
Напої безалкогольні
Напої безалкогольні
Напої алкогольні та слабоалкогольні
Напої алкогольні та слабоалкогольні
Напої алкогольні та слабоалкогольні
Напої алкогольні та слабоалкогольні
Побутова хімія, посуд зі скла, лампочки, батарейки, продукція з паперу та пластмаси, будівельні матеріали, інші товари не тривалого використання
Побутова хімія, посуд зі скла, лампочки, батарейки, продукція з паперу та пластмаси, будівельні матеріали, інші товари не тривалого використання
Побутова хімія, посуд зі скла, лампочки, батарейки, продукція з паперу та пластмаси, будівельні матеріали, інші товари не тривалого використання
Побутова хімія, посуд зі скла, лампочки, батарейки, продукція з паперу та пластмаси, будівельні матеріали, інші товари не тривалого використання
Продукти та послуги індустрії краси , а саме косметика, парфумерія, продукти для волосся, нігтів і т.д.; послуги салонів краси, спа і т.д.
Продукти та послуги індустрії краси , а саме косметика, парфумерія, продукти для волосся, нігтів і т.д.; послуги салонів краси, спа і т.д.
Продукти та послуги індустрії краси , а саме косметика, парфумерія, продукти для волосся, нігтів і т.д.; послуги салонів краси, спа і т.д.
Продукти та послуги індустрії краси , а саме косметика, парфумерія, продукти для волосся, нігтів і т.д.; послуги салонів краси, спа і т.д.
Реклама лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації
Реклама лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації
Реклама лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації
Реклама лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації
Продукти та послуги по догляду за тваринами, в тому числі корм, іграшки, ветеринарні послуги, навчання, клуби і т.д.
Продукти та послуги по догляду за тваринами, в тому числі корм, іграшки, ветеринарні послуги, навчання, клуби і т.д.
Продукти та послуги по догляду за тваринами, в тому числі корм, іграшки, ветеринарні послуги, навчання, клуби і т.д.
Продукти та послуги по догляду за тваринами, в тому числі корм, іграшки, ветеринарні послуги, навчання, клуби і т.д.
У тому числі аудіо і відео, побутова техніка, меблі та інші товари довготривалого використання
У тому числі аудіо і відео, побутова техніка, меблі та інші товари довготривалого використання
У тому числі аудіо і відео, побутова техніка, меблі та інші товари довготривалого використання
У тому числі аудіо і відео, побутова техніка, меблі та інші товари довготривалого використання
Телефони, комп'ютери, гаджети, планшети, смартфони, смарт-годинники і т.д.
Телефони, комп'ютери, гаджети, планшети, смартфони, смарт-годинники і т.д.
Телефони, комп'ютери, гаджети, планшети, смартфони, смарт-годинники і т.д.
Телефони, комп'ютери, гаджети, планшети, смартфони, смарт-годинники і т.д.
Включає в себе дитяче харчування, косметику та засоби гігієни, одяг, іграшки, а також інші товари та послуги для дітей
Включає в себе дитяче харчування, косметику та засоби гігієни, одяг, іграшки, а також інші товари та послуги для дітей
Включає в себе дитяче харчування, косметику та засоби гігієни, одяг, іграшки, а також інші товари та послуги для дітей
Включає в себе дитяче харчування, косметику та засоби гігієни, одяг, іграшки, а також інші товари та послуги для дітей
Автомобілі, автоаксесуари, мотоцикли, катери і т. д.
Автомобілі, автоаксесуари, мотоцикли, катери і т. д.
Автомобілі, автоаксесуари, мотоцикли, катери і т. д.
Автомобілі, автоаксесуари, мотоцикли, катери і т. д.
Мобільні оператори, телекомунікації,інтернет послуги, кабельне/супутникове телебачення, Smart TV і т.д.
Мобільні оператори, телекомунікації,інтернет послуги, кабельне/супутникове телебачення, Smart TV і т.д.
Мобільні оператори, телекомунікації,інтернет послуги, кабельне/супутникове телебачення, Smart TV і т.д.
Мобільні оператори, телекомунікації,інтернет послуги, кабельне/супутникове телебачення, Smart TV і т.д.
Програмне забезпечення, ПО спільного використання, операційні системи, а також програмне забезпечення/додатки/ігри для комп'ютерів/планшетів/мобільних пристроїв.
Програмне забезпечення, ПО спільного використання, операційні системи, а також програмне забезпечення/додатки/ігри для комп'ютерів/планшетів/мобільних пристроїв.
Програмне забезпечення, ПО спільного використання, операційні системи, а також програмне забезпечення/додатки/ігри для комп'ютерів/планшетів/мобільних пристроїв.
Програмне забезпечення, ПО спільного використання, операційні системи, а також програмне забезпечення/додатки/ігри для комп'ютерів/планшетів/мобільних пристроїв.
Всі продукти, матеріали, інструменти та послуги, пов'язані з будівництвом і нерухомістю. У тому числі девеломпент, сайти нерухомості, брокерські послуги, будинки, квартири, оренда, торгові центри і т.д. Комерційна і житлова нерухомість.
Всі продукти, матеріали, інструменти та послуги, пов'язані з будівництвом і нерухомістю. У тому числі девеломпент, сайти нерухомості, брокерські послуги, будинки, квартири, оренда, торгові центри і т.д. Комерційна і житлова нерухомість.
Всі продукти, матеріали, інструменти та послуги, пов'язані з будівництвом і нерухомістю. У тому числі девеломпент, сайти нерухомості, брокерські послуги, будинки, квартири, оренда, торгові центри і т.д. Комерційна і житлова нерухомість.
Всі продукти, матеріали, інструменти та послуги, пов'язані з будівництвом і нерухомістю. У тому числі девеломпент, сайти нерухомості, брокерські послуги, будинки, квартири, оренда, торгові центри і т.д. Комерційна і житлова нерухомість.
E-commerce
E-commerce
E-commerce
E-commerce
Роздрібні мережі, супермаркети, магазини й т.д.
Роздрібні мережі, супермаркети, магазини й т.д.
Роздрібні мережі, супермаркети, магазини й т.д.
Роздрібні мережі, супермаркети, магазини й т.д.
Мода. Стиль. Одяг. Прикраси. Аксесуари
Мода. Стиль. Одяг. Прикраси. Аксесуари
Мода. Стиль. Одяг. Прикраси. Аксесуари
Мода. Стиль. Одяг. Прикраси. Аксесуари
Kафе, бари, ресторани, заклади швидкого харчування тощо
Kафе, бари, ресторани, заклади швидкого харчування тощо
Kафе, бари, ресторани, заклади швидкого харчування тощо
Kафе, бари, ресторани, заклади швидкого харчування тощо
Продукти та послуги фітнесу і велнес. Включає в себе фітнес-трекери, вітаміни, енергетичні батончики, напої і т.д.; програми втрати ваги і фітнес - програми, тренувальні табори, обладнання тощо.
Продукти та послуги фітнесу і велнес. Включає в себе фітнес-трекери, вітаміни, енергетичні батончики, напої і т.д.; програми втрати ваги і фітнес - програми, тренувальні табори, обладнання тощо.
Продукти та послуги фітнесу і велнес. Включає в себе фітнес-трекери, вітаміни, енергетичні батончики, напої і т.д.; програми втрати ваги і фітнес - програми, тренувальні табори, обладнання тощо.
Продукти та послуги фітнесу і велнес. Включає в себе фітнес-трекери, вітаміни, енергетичні батончики, напої і т.д.; програми втрати ваги і фітнес - програми, тренувальні табори, обладнання тощо.
Туристичні послуги, готелі, курорти, спортивні змагання освіта, фестивалі, концерти, музеї, виставки, кінотеатри і т.д.
Туристичні послуги, готелі, курорти, спортивні змагання освіта, фестивалі, концерти, музеї, виставки, кінотеатри і т.д.
Туристичні послуги, готелі, курорти, спортивні змагання освіта, фестивалі, концерти, музеї, виставки, кінотеатри і т.д.
Туристичні послуги, готелі, курорти, спортивні змагання освіта, фестивалі, концерти, музеї, виставки, кінотеатри і т.д.
Банки, платіжні та кредитні картки, страхування, депозити і т.д.
Банки, платіжні та кредитні картки, страхування, депозити і т.д.
Банки, платіжні та кредитні картки, страхування, депозити і т.д.
Банки, платіжні та кредитні картки, страхування, депозити і т.д.
Реклама рекламних агентств та засобів масової інформації
Реклама рекламних агентств та засобів масової інформації
Реклама рекламних агентств та засобів масової інформації
Реклама рекламних агентств та засобів масової інформації
Доставка: експрес-доставка, трекінг, міжнародна служба доставки і т.д.
Доставка: експрес-доставка, трекінг, міжнародна служба доставки і т.д.
Доставка: експрес-доставка, трекінг, міжнародна служба доставки і т.д.
Доставка: експрес-доставка, трекінг, міжнародна служба доставки і т.д.
Продукти та послуги для середнього, малого і великого бізнесу (технології, навчання, аутсорсингові послуги та ін.),
a також інші споживчі послуги (перевезення, охорона, пральні, СТО, автозаправки і т.д.)
Продукти та послуги для середнього, малого і великого бізнесу (технології, навчання, аутсорсингові послуги та ін.),
a також інші споживчі послуги (перевезення, охорона, пральні, СТО, автозаправки і т.д.)
Продукти та послуги для середнього, малого і великого бізнесу (технології, навчання, аутсорсингові послуги та ін.),
a також інші споживчі послуги (перевезення, охорона, пральні, СТО, автозаправки і т.д.)
Продукти та послуги для середнього, малого і великого бізнесу (технології, навчання, аутсорсингові послуги та ін.),
a також інші споживчі послуги (перевезення, охорона, пральні, СТО, автозаправки і т.д.)
Соціальна реклама та благодійність
Соціальна реклама та благодійність
Соціальна реклама та благодійність
Соціальна реклама та благодійність
ВИМОГИ ДО РОБІТ
Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.
Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MP3, MOV, MP4, і т.д).
Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.
Усі веб-сайти та інші інтернет-матеріали повинні бути представлені у вигляді посилання, навіть якщо вони тимчасово розміщені в цілях суддівства.
Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і сплачені як окремі конкурсні заявки.
Посилання повинні бути прописані в форматі 'http: //' або 'https: //', а також - бути у відкритому доступі, без необхідності вводити логін або пароль.
Будь ласка, переконайтеся, що ваше URL буде доступним онлайн. Роботи, які будуть не доступні, не будуть розглянуті членами журі.
Якщо оригінальна мова вашої роботи/додатку не є англійською, необхідно чітко продемонструвати механіку роботи вашого додатку/сайту/гри у відеокейсі, або ви можете додатково вказати URL (презентаційна веб-сторінка) сторінки, яка пояснить вашу роботу англійською мовою.
Якщо завантаження вашого додатку доступне не у всіх країнах світу, необхідно надати доступ за яким можна його скачати.
Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.
Конкурсна заявка повинна бути оформлена англійською мовою або з англійськими титрами. У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.
Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком self-promotion.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.
Для підкатегорії FILM:
Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.
Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.
Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.
У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.
Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.
Відеоролики повинні бути завантажені у ефірній версії з оригінальному мовою. Не потрібно наводити у ролику додаткові пояснення. Використовуйте англійські титри, які дозволять журі зрозуміти роботу такою, якою вона була розміщена.
Дубляж не дозволений, вся мова повинна бути відображена субтитрами.
Допускається голосовий переклад. Переконайтеся, що титри повністю відповідають сценарієм ролика.
Для відеороликів, що за тривалістю перевищують 3 хвилини, необхідно зробити скорочену версію в 60 секунд.
Відеокейси не приймаються.
Кодування:
Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.
Співвідношення сторін | Роздільна здатність | Формат/кодек | Аудіо | |
Бажано | Full HD 1080p | 1920 x 1080 | .MOV/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
HD 720p | 1280 x 720 | |||
Допустимо | 4:3 or 16:9 | 1024x576 | .MP4/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
720x576 | ||||
854x480 | ||||
640x480 |
Для підкатегорій PRINT & PUBLISHING, OUT OF HOME, RADIO & AUDIO:
PRINT & PUBLISHING, OUT OF HOME
1. Одне зображення (digital версія оригіналу роботи):
JPG, 150 dpi, RGB, A3 size (2480 x 1754 pixels), не більше 15MB.
Зображення прикріплюється до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.
Файл зображення, будь ласка, називайте відповідно до назви роботи.
Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.
2. Відеокейс (опціонально):
Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.
Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.
Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.
У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.
Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.
Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:
-
Повна версія: до 120 секунд
Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
-
Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд
Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.
Кодування:
Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.
Співвідношення сторін | Роздільна здатність | Формат/кодек | Аудіо | |
Бажано | Full HD 1080p | 1920 x 1080 | .MOV/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
HD 720p | 1280 x 720 | |||
Допустимо | 4:3 or 16:9 | 1024x576 | .MP4/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
720x576 | ||||
854x480 | ||||
640x480 |
RADIO & AUDIO
Для кожної конкурсної заявки потрібно завантажити один аудіоролик формату MP3.
128 kbps(мінімально)/256 kbps(бажано), ступінь стиснення 11: 1.
Розмір файлу не повинен перевищувати 3 Мб.
Максимальна тривалість аудіоролика 180 секунд.
Аудіоролики повинні бути надані у версії з оригінальною мовою.
Якщо оригінальний мова не є англійською, рекомендується завантажити англійську версію аудіоролика.
У тому випадку, якщо завантажена тільки англійська версія аудіоролика від країни, в якій англійська мова не є рідною, оргкомітет може запросити підтвердження того, що аудіоролик виходив в ефір англійською мовою.
Всі матеріали повинні бути надані в оригінальному вигляді без будь-яких доповнень або змін. Перекладені матеріали повинні повністю відповідати сценарію оригінального аудіоролика.
Якщо робота вимагає додаткових пояснень, то їх потрібно прописати у полі опису ідеї. Не використовуйте вербальні пояснення в самому MP3 файлі.
У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.
Кожна версія аудіоролика (оригінальна і англійська) повинна бути завантажена окремим MP3 файлом. У разі завантаження двох варіантів ролика, переконайтеся, що в один файл не включені обидві версії.
Written Script: До конкурсної заявки необхідно додати англійський текстовий переклад сценарію аудіоролика. Цей переклад буде наданий журі. Переконайтеся, що перекладений сценарій є повним і точним.
В якості додаткового матеріалу можливе завантаження відеокейсу.
Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.
Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.
Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.
У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.
Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.
Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:
-
Повна версія: до 120 секунд
Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
-
Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд
Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.
Кодування:
Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.
Співвідношення сторін | Роздільна здатність | Формат/кодек | Аудіо | |
Бажано | Full HD 1080p | 1920 x 1080 | .MOV/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
HD 720p | 1280 x 720 | |||
Допустимо | 4:3 or 16:9 | 1024x576 | .MP4/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
720x576 | ||||
854x480 | ||||
640x480 |
Для підкатегорії DIGITAL & MOBILE:
1. URL:
Посилання має вести прямо на ваш digital execution: веб-сайт, мікросайт, сторінку завантаження додатку або сторінку соціальних мереж. Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви агентства.
2. Одне зображення PRESENTATION IMAGE:
зображення-резюме в електронному форматі - це візуальна презентація конкурсної роботи, що містить основні key visuals і короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів для короткого опису заявки).
JPG, 150 dpi, RGB, A3 size (2480 x 1754 pixels), не більше 15MB.
Переконайтесь, що ваше зображення містить тільки ключові віжуали і основний опис кампанії.
Дане зображення має бути релевантним до обраної категорії.
Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.
3. Відеокейс (опціонально):
Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.
Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.
Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.
У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.
Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.
Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:
-
Повна версія: до 120 секунд
Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
-
Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд
Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.
Кодування:
Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.
Співвідношення сторін | Роздільна здатність | Формат/кодек | Аудіо | |
Бажано | Full HD 1080p | 1920 x 1080 | .MOV/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
HD 720p | 1280 x 720 | |||
Допустимо | 4:3 or 16:9 | 1024x576 | .MP4/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
720x576 | ||||
854x480 | ||||
640x480 |
Для підкатегорії ADVERTISING CAMPAIGNS:
1. Одне зображення PRESENTATION IMAGE:
зображення-резюме в електронному форматі - це візуальна презентація конкурсної роботи, що містить основні key visuals і короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів для брифу, execution і результатів).
JPG, 150 dpi, RGB, A3 size (2480 x 1754 pixels), не більше 15MB.
Переконайтесь, що ваше зображення містить тільки ключові віжуали і основний опис кампанії.
Дане зображення має бути релевантним до обраної категорії.
Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.
2. Відеокейс:
Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.
Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.
Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.
У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.
Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.
Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:
-
Повна версія: до 120 секунд
Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
-
Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд
Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.
Кодування:
Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.
Співвідношення сторін | Роздільна здатність | Формат/кодек | Аудіо | |
Бажано | Full HD 1080p | 1920 x 1080 | .MOV/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
HD 720p | 1280 x 720 | |||
Допустимо | 4:3 or 16:9 | 1024x576 | .MP4/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
720x576 | ||||
854x480 | ||||
640x480 |
3. Додаткові матеріали:
Ви можете надати додаткові матеріали до поданої вами кампанії. Будь ласка, надайте тільки найнеобхідніші файли для суддівства в наступних форматах:
Усі JPG файли повинні бути 150 dpi, RGB і A4 формату.
Усі відео матеріали повинні бути форматом MOV / MP4.
Усі аудіо матеріали повинні бути форматом MP3.
Усі вебсайти або онлайн матеріали мають бути надані у вигляді посилання, навіть якщо вони опубліковані тимчасово для суддівства.
Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви агентства.