RADIO & AUDIO

Роботи повинні продемонструвати влучні ідеї використання звуку; тобто робота, яка передає повідомлення бренду за допомогою аудіо майстерності, а також звукові інновації або чудове усну розповідь. Категорія може включати використання аудіо інструментів в digital каналах.

Категорії конкурсу

E-01. PRODUCTS
FMCG та інші продукти, включаючи товари тривалого використання, продукти харчування та напої алкогольні / безалкогольні, транспортні засоби, одяг, товари для дому, косметика, лікарські препарати, аксесуари і т.д
E-02. SERVICES
Фінансові послуги, роздрібна торгівля і e-commerce, включаючи громадське харчування, телекомунікаційні послуги, освіта, комерційні громадські послуги, охорона здоров'я, корпоративні та / або внутрішні комунікації і т.д.
E-03. SELF PROMO OF ADVERTISING AGENCIES AND MEDIA

Реклама рекламних агентств та засобів масової інформації.

E-04. SOCIAL ADVERTISING AND CHARITY

Програми інформування громадськості, благодійні об'єднання і асоціації, охорона навколишнього середовища, державна освіта, донорські програми і т.д.

E-05. INNOVATION IN RADIO & AUDIO

Інноваційне використання радіо або аудіо для передачі повідомлення бренду. Робота, яка підсилює та оживляє враження споживачів, дозволяючи їм взаємодіяти та реагувати на радіо або аудіо контент.

Включає в себе:

- використання радіо або аудіо як засобу (інноваційне або креативне використання радіо або аудіо як платформи для рекламної кампанії. Заявки в цій категорії повинні демонструвати, як власне радіо було використане творчим та інноваційним способом передачі повідомлення бренду),

- використання аудіо технологій  (ідеї перспективного мислення, творче використання якого безпосередньо покращило досвід слухачів. Продемонстрована технологія повинна бути спеціально використана для радіо. Може включати використання додатків або мобільних/веб-технологій, розробку програмного забезпечення та технології, що демонструють розвиток процесів виробництва та представлення аудіо),

- branded content/створення програми (креативна перевага у сплаченому контенті/формуванні програми, фінансованого або спонсорського контенту, на радіостанціях. Включаючи стрім, підкаст або спонсорство програми. Вміст повинен відображати повідомлення про бренд, а також підсилювати слухацький досвід.)

E-06. RADIO & AUDIO CRAFT: SOUND DESIGN

Процес деталізації, визначення і досягнення, управління або створення аудіо-елементів, включаючи звукові ефекти, позастудійні записи, технологія «atmos» і т. д.

E-07. RADIO & AUDIO CRAFT: USE OF MUSIC

Вдале використання оригінальних композицій, ліцензійних записів або адаптованих/змінених версій існуючих записів.

 

E-08. RADIO & AUDIO CRAFT: SCRIPT

Сценарій здатний творчо трансформувати ідею бренду або повідомлення в аудіоконтент, який покращує досвід слухача і при цьому знаходиться в рамках брифу і регіональних правил.

E-09. RADIO & AUDIO CRAFT: CASTING & PERFORMANCE

Донесення сценарію завдяки виконанню, коли голосове виконання є невід'ємною частиною успіху аудіоролика. Це може бути і тон, і темп, використання акцентів або втілень (виконання ролі) і т. д.

ВИМОГИ ДО РОБІТ 

 

Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.

 

Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake  MP3, MOV, MP4, і т.д).

 

Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

 

Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і оплачені як окремі конкурсні заявки.

 

Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

 

Конкурсна заявка повинна бути оформлена англійською мовою або з англійськими титрами. У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

 

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ 

 

Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.

 

Для кожної конкурсної заявки потрібно завантажити один аудіоролик формату MP3.

128 kbps(мінімально)/256 kbps(бажано), ступінь стиснення 11: 1.

Розмір файлу не повинен перевищувати 3 Мб.

Максимальна тривалість аудіоролика 180 секунд.

 

Аудіоролики повинні бути надані у версії з оригінальною мовою.

 

Якщо оригінальний мова не є англійською, рекомендується завантажити англійську версію аудіоролика.

 

У тому випадку, якщо завантажена тільки англійська версія аудіоролика від країни, в якій англійська мова не є рідною, оргкомітет може запросити підтвердження того, що аудіоролик виходив в ефір англійською мовою.

 

Всі матеріали повинні бути надані в оригінальному вигляді без будь-яких доповнень або змін. Перекладені матеріали повинні повністю відповідати сценарію оригінального аудіоролика.

 

Якщо робота вимагає додаткових пояснень, то їх потрібно прописати у полі опису ідеї. Не використовуйте вербальні пояснення в самому MP3 файлі.

 

У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

 

Кожна версія аудіоролика (оригінальна і англійська) повинна бути завантажена окремим MP3 файлом. У разі завантаження двох варіантів ролика, переконайтеся, що в один файл не включені обидві версії.

 

Written Script: До конкурсної заявки необхідно додати англійський текстовий переклад сценарію аудіоролика. Цей переклад буде наданий журі. Переконайтеся, що перекладений сценарій є повним і точним.

 

В якості додаткового матеріалу можливе завантаження відеокейсу.

 

Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.

 

Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

 

У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.

 

Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.

 

Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:

 

  • Повна версія: до 120 секунд

    Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
     

  • Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд

    Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.

 

Кодування:

Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.

Співвідношення сторін Роздільна здатність Формат/кодек Аудіо
Бажано Full HD 1080p 1920 x 1080 .MOV/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
  HD 720p 1280 x 720    
Допустимо  4:3 or 16:9 1024x576 .MP4/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
    720x576    
    854x480    
    640x480