OUT OF HOME
Включає:
- Рекламні щити.
- Плакати.
- Цифрові екрани (у тому числі анімовані цифрові екрани, інтерактивні цифрові екрани, динамічні цифрові екрани): уся стандартна цифрова реклами поза домом (OOH), що включає використання нестатичних цифрових дисплеїв для передачі повідомлення.
- Ambient: нестандартна та вільна форма зовнішньої реклами, яка використовує громадські приміщення, об'єкти та навколишнє середовище нетрадиційним способом.
Категорії конкурсу
Роздрібна торгівля та e-commerce, фінансові та страхові послуги, телекомунікації, будівництво та нерухомість, охорона здоров'я, освіта, ветеринарія, енергетика та інші споживчі послуги.
B2B: юридична, фінансова, B2B технологія, консультації та професійні послуги, інші види бізнесу послуги, внутрішні та корпоративні комунікації.
Подорожі та туристичні агенції, авіакомпанії, поїзди та автобусні компанії, поромні та круїзні маршрути, туристичні агенції, готелі, курорти, промоушн міста/країни, тематичні парки, тренажерні зали, салони краси, спортивні заклади, музичні фестивалі, оркестри, виставки та шоу, ресторани, фаст-фуд, нічні клуби, бари, музеї, арт-галереї, кінотеатри та театри, гольф та заміські клуби.
Некомерційні кампанії соціальної відповідальності, спрямовані на вирішення соціальних, етичних та екологічних питань.
Корпоративні іміджеві кампанії, включаючи спонсорство подій для створення образу/підвищення іміджу/формування уявлення про бренд.
.
Реклама рекламних агентств та засобів масової інформації.
Оцінюється креативне/або інноваційне використання навколишнього середовища для передачі повідомлення бренду. Журі розгляне, наскільки добре бренди шукають нові способи для покращення та посилення досвіду споживачів, дозволяючи взаємодіяти та реагувати на вміст зовнішнього контенту.
Зразкове написання текстів у зовнішній рекламі.
Зразкова комунікація бренду через візуальне сприйняття у зовнішній рекламі.
Зразкове виконання ілюстрації у зовнішній рекламі.
Зразок майстерності фотографії у зовнішній рекламі.
Зразкове використання шрифтового оформлення в зовнішній рекламі.
ВИМОГИ ДО РОБІТ
Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.
Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MOV, MP4, і т.д).
Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.
Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і оплачені як окремі конкурсні заявки.
Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.
У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.
Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком self-promotion.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.
Всі роботи надаються в такому вигляді:
1. Одне зображення (digital версія оригіналу роботи):
JPG, 150 dpi, RGB, A3 size (2480 x 1754 pixels), не більше 15MB.
Зображення прикріплюється до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.
Файл зображення, будь ласка, називайте відповідно до назви роботи.
Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.
2. Відеокейс (опціонально):
Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.
Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.
Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.
У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.
Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.
Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:
-
Повна версія: до 120 секунд
Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
-
Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд
Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.
Кодування:
Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.
Співвідношення сторін | Роздільна здатність | Формат/кодек | Аудіо | |
Бажано | Full HD 1080p | 1920 x 1080 | .MOV/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
HD 720p | 1280 x 720 | |||
Допустимо | 4:3 or 16:9 | 1024x576 | .MP4/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
720x576 | ||||
854x480 | ||||
640x480 |